Читај ми!

Електронско заказивање термина за подношење захтева за враћање одузете имовине (обештећење)

08.05.2012 14:45

На Порталу еУправа, отворено је 150 електронских шалтера Поште за заказивање термина за подношење захтева за враћање одузете имовине (обештећење). На овај начин, Агенција за реституцију и Пошта, омогућиле су грађанима у земљи и иностранству да увидом у централни календар закажу термин за подношење захтева за враћање одузете имовине, односно обештећење у време које им одговара. Како би се заказао термин, потребно је извршити регистрацију на Порталу и са списка шалтера Поште одабрати жељени шалтер за заказивање терминa. Кликом на дугме еЗаказивање покреће се процес заказивања где се после попуњавања основних података отвара календар са расположивим терминима. Термин се може заказати 1 дан раније пре подношења захтева (данас за сутра). То значи да грађани који живе у иностранству, већ данас могу да закажу термине у време када планирају да део својих годишњих одмора проведу у земљи. На сваком од шалтера, отворено је 3 термина (10:00, 12:00 и 14:00 часова).

Шалтери су отворени у општинама Уб, Лајковац (Варош), Љиг, Врање, Владичин Хан, Сурдулица, Зајечар, Неготин, Кладово, Књажевац, Београд, Сурчин, Земун, Зрењанин, Нови Бечеј.


Пошаљи на:  


Право коментарисања имају само регистровани корисници. Регистрацију можете извршити на страници Регистрација


Коментари

категорије

aрхива

Тражи