Помоћ(отвори) (затвори)

Питања у вези корисничких налога на Порталу слати на office@ite.gov.rs

Портал није оптимизован за мобилне телефоне и таблет уређаје.

Питања у вези корисничких налога на Порталу слати на office@ite.gov.rs

Погледајте и страницу ПОМОЋ



Приликом пријаве на свој кориснички налог добијате поруке:

  • Блокиран кориснички налог
  • Налог са унетим ЈМБГ бројем, већ постоји … (заборавили сте са којим сте подацима креирали кориснички налог)
  • Није вам стигао активациони маил (само уколико сте регистрацију налога радили са рачунара)

Доставите нам податке са којима сте покушали креирање новог корисничког налога (доставите нам све оне податке који су иначе обавезни за креирање корисничког налога, све осим лозинке).



Приликом регистрције корисничког налога добијате поруку да „е-пошта већ постоји“

Покушајте регистрацију са другом маил адресом. На Порталу еУправа са једном адресом електронске поште можете креирати само један кориснички налог.



Поднели сте захтев и нисте добили одговор у предвиђеном року

Доставите нам ЕГН број захтева који сте поднели преко Портала еУправа и контактираћемо институцију надлежну за ваш захтев.

Категорије