Često postavljana pitanja(otvori) (zatvori)

Na ovoj stranici možete videti najčešće postavljana pitanja u vezi eZakazivanja i odgovore na njih.

Zašto ne mogu da zakažem termin?

ODGOVOR: Zakazivanje se vrši najviše 14 dana unapred i svi termini mogu biti zauzeti. Ukoliko ne postoje slobodni termini prilikom Vašeg pokušaja zakazivanja termina, nećete moći da zakažete termin za podnošenje zahteva za ličnu kartu i pasoš. U tom slučaju dobićete obaveštenje da su svi termini u narednih četrnaest dana zauzeti pre nego što krente u proces zakazivanja termina. Ukoliko u postupku zakazivanja termina imate problem sa zakazivanjem termina pročitajte sadržaj polja pomoć na stranici kalendara gde birate termin.

Kako da budem siguran da sam zakazao termin?

ODGOVOR: Kada uspešno zakažete termin dobićete potvrdu o uspešno zakazanom terminu na Vašu elektronsku adresu. Ovu potvrdu ćete takođe dobiti putem SMS poruke ukoliko ste u okviru Mojih obaveštenja (eUprava > Moja eUprava > Moja obaveštenja) odabrali opciju za prijem obaveštenja putem SMS poruka za eZakazivanje. Obaveštenje sadrži podatke o uspešno zakazanom terminu, broju zahteva i vremenu i datumu termina.

U Mojim uslugama u zahtevu piše „u zakazivanju“?

ODGOVOR: Ukoliko ste prilikom podnošenja zahteva za eZakazivanje popunili elektronski obrazac a niste uspeli da zakažete termin, status Vašeg zahteva je „U zakazivanju“. U slučaju kada ste uspešno zakazali termin, status zahteva je „Podnet“.

Kada se pojavljuje novi dan sa slobodnim terminima?

ODGOVOR: Za zakazivanje putem Portala eUprava, raspoloživi su termini od ponedeljka do petka. Novi dan sa slobodnim terminima u kojima možete da izvršite zakazivanje se otvara svakog radnog dana u 00:00. Dan koji se otvara sa novim terminima predstavlja 14-ti dan od dana zakazivanja osim kada je dan koji se otvara jedan od dana vikenda.

Zakazivanje termina za podnošenje zahteva za izdavanje putne isprave za maloletno dete

ODGOVOR: Da biste zakazali termin za maloletno dete, potrebno je da se registrujete na Portalu eUprava, pristupite strani za eZakazivanje i da elektronski obrazac koji popunjavate glasi na Vaše ime.

Da li mogu da zakažem termin u bilo kojoj policijskoj stanici?

ODGOVOR: Termine za podnošenje zahteva za ličnu kartu i pasoš, možete podneti u policijskim upravama ili stanicama u sledećim gradovima i opštinama: Novi Sad, Pančevo, Niš, Šabac, Smederevo, Smederevska Palanka, Velika Plana, Valjevo, Kragujevac, Vršac, Kovin, Kovačica, Bela Crkva, Alibunar, Opovo i Plandište. Ako imate prijavljeno prebivalište na teritoriji policijske uprave za grad Beograd, termine možete zakazati u PS Čukarica, Novi Beograd, Zemun, Zvezdara, Palilula, Stari grad, Voždovac, Vračar, Rakovica i Savski venac.

Da li zakazivanje termina i plaćanje taksi plaćam preko Portala?

ODGOVOR: Zakazivanje je potpuno besplatno na Portalu eUprava a takse za izdavanje ličnih dokumenata plaćate na osnovu Zakona o republičkim administrativnim taksam�� i pravilnika MUP Srbije.

Često postavljena pitanja