eZakazivanje - testiranje deteta u OŠ
Pitanje: Zašto sistem blokira prilikom prijave (nemogućnost učitavanja narednog koraka, ili vraćanje na početak iako je dobijena potvrda o uspešnoj registraciji)?
Odgovor: Proverite da li ste dobili potvrdu na mejl o aktivaciji naloga (proveriti i nepoželjnu poštu). Nakon što potvrdite adresu elektronske pošte, ovlašćena lica će pregledati podatke koje ste dostavili i aktivirati Vaš nalog najkasnije u roku do 48 sati, o čemu ćete biti obavešteni putem elektronske pošte. Dok čekate aktivaciju svog korisničkog naloga, možete se prijaviti na Portal eUprava, ali nećete moći da koristite elektronske usluge.
Pitanje: Da li je potrebno da dete bude vakcinisano pre obavljanja sistematskog pregleda kao uslova za dolazak na testiranje?
Odgovor: Bez obavljenog lekarskog pregleda ne može biti obavljen upis.
Pitanje: Zašto ne može da se pokrene zeleno polje "Pokreni uslugu"?
Odgovor: Proverite da li ste dobili potvrdu na mejl o aktivaciji naloga (proveriti i nepoželjnu poštu). Nakon što potvrdite adresu elektronske pošte, ovlašćena lica će pregledati podatke koje ste dostavili i aktivirati Vaš nalog najkasnije u roku do 48 sati, o čemu ćete biti obavešteni putem elektronske pošte. Dok čekate aktivaciju svog korisničkog naloga, možete se prijaviti na Portal eUprava, ali nećete moći da koristite elektronske usluge.
Pitanje: Da li je moguće zakazati termin putem eZakazivanja ako je predat zahtev školi kojoj dete teritorijalno ne pripada?
Odgovor: Roditelji čija deca ne pripadaju teritorijalno školi u kojoj žele da zakažu termin za testiranje, a predali su molbu za upis deteta u zakonski predviđenom roku toj školi, neće moći u ovom momentu da zakažu termin za testiranje, dok ne dobiju zvaničan odgovor od škole na molbu, a najkasnije do 30. aprila 2022. godine.
Pitanje: Da li je ovo jedini način za zakazivanje termina za testiranje i upis deteta u prvi razred?
Odgovor: Ukoliko roditelj nema tehničkih mogućnosti da zakaže termin za testiranje elektronskim putem, može u zavisnosti od interne organizacije škole da: pozove školu telefonom i ovlašćeno lice u školi će umesto roditelja popuniti aplikaciju i zakazati odgovarajući slobodan termin, elektronskim putem da se obrati školi ili ode u školu.
Pitanje: Kako otkazati zakazani termin?
Odgovor: Potrebno je ponovo se prijaviti na Portal eUprava, nakon toga pokrenuti uslugu i otvoriti karticu „Pregled zakazanih prijava“ i pored termina koji želite da otkažete kliknuti na ikonicu „X u plavom kružiću“. Nakon toga će vas sistem ponovo pitati „Da li ste sigurni da želite da otkažete termin“, ukoliko jeste, kliknite „Nastavi“ i time ste otkazali termin.
Pitanje: Zašto nema slobodnih termina?
Odgovor: Škola nakon popunjenih ponuđenih termina otvara nove termine za zakazivanje. Potrebno je pozvati školu i proveriti kada će objaviti nove slobodne termine.
Pitanje: Kako proveriti zakazani termin?
Odgovor: Potrebno je prijaviti se na Portal eUprava, pokrenuti uslugu i otvoriti karticu „Pregled zakazanih prijava”.