Propušten termin za vakcinaciju
Kome je ova usluga namenjena?
Ova usluga je namenjena isključivo građanima koji su dobili poziv za vakcinaciju (SMS i imejl) i nisu mogli da se pojave u predviđenom terminu.
Šta je potrebno da uradite ako ste propustili termin?
Ukoliko ste propustili termin potrebno je da putem ove usluge iskažete ponovo interesovanje popunjavanjem svih obaveznih polja kako biste dobili novi termin za vakcinaciju.
Da li mogu da odaberem kad mogu da primim vakcinu?
Ova usluga daje mogućnost da odaberete da li želite da Vam eUprava zakaže bilo koji termin ili da postavite datum posle koga možete da primite vakcinu.
Da li je potrebno da budem registrovan korisnik kako bih koristio ovu uslugu?
Nije potrebno da budete registrovan korisnik.
Sva eventualna pitanja u vezi sa ovom uslugom možete postaviti pozivanjem korisničkog servisa eUprave, na broj 0113050570, svakog radnog dana od 07:30 do 15:30 časova. Pozivi ka ovom broju se tarifiraju kao pozivi ka fiksnom broju u Beogradu.