Prijava komunalnog problema
Ko pruža uslugu
Gradska uprava Pirot
Komunalni inspektori:
1. Srđan Rančić, srdjan.rancic@pirot.rs
2. Dragana Bojanić, dragana.bojanic@pirot.rs
3. Miomir Nikolić, miomir.nikolic@pirot.rs
Telefoni: 010/305-519, 010/305-520
Radno vreme: 07:00 - 15:00
Opis usluge
Putem ove eUsluge građani Pirota mogu podneti eletronski podnesak komunalnoj inspekciji.
Mogu se prijaviti problemi iz sledećih oblasti:
- Saobraćaj (oštećenje saobraćajnica, saobraćajne signalizacije i sl )
- Javne površine (zelene površine, javna rasveta i sl.)
- Odlaganje smeća (divlje deponije)
- Nepropisno držanje životinja i kućnih ljubimaca
- Rad privrednih subjekata ( nepridržavanje radnog vremena, buka i sl)
i ostalih Problema koji su u nadležnosti Komunalne inspekcije GU Pirot
Poželjno je uz podnesak priložiti i fotografije ili kraći video zapis koji realno prikazuju prijavljeni problem.
Kako popuniti zahtev
Zahtev ćete podneti tako što ćete:
- Popuniti elektronski obrazac u nastavku;
- Priložiti fotokopije dokumenata koja dokazuju okolnosti slučaja ili tvrdnje na kojima zasnivate zahtev (dokumentacija, fotografije, tonski ili video zapisi, policijski ili drugi zapisnik, izjave svedoka itd.) u PDF ili drugom odgovarajućem formatu.
Način dostavljanja
Na osnovu prijave nadležni inspektor će izvršiti proveru na terenu i u najkraćem mogućem roku, zavisno od vrste problema, reagovati shodno svojim ovlašćenjima.
Ukoliko stranka koja je prijavila problem želi da dobije povratnu informaciju potrebno je da u formi Zahteva upiše svoje kontakt podatke i naglasi željeni način dostave.
Povratna informacija će biti dostavljena na Vašu kućnu adresu ili u elektronskom obliku ukoliko tako navedete u elektronskom zahtevu, a u skladu sa propisom kojim se uređuje elektronski dokument, potpis i pečat.