Prijava komunalnog problema
Ko pruža uslugu
Opštinska uprava: Tutin
Komunalni inspektor: Almas Hamzagić
Adresa elektronske pošte:
almas.hamzagic1984@gmail.com
Telefon: 064/8-112-682
Radno vreme: 08:00 - 15:30
Opis usluge
Putem ove eUsluge građani opštine Tutin mogu elektronski prijaviti komunalne probleme u svojoj okolini iz sledećih oblasti:
- Saobraćaj (oštećenje saobraćajnica, saobraćajne signalizacije...)
- Javne površine (zelene površine, javna rasveta...)
- Vodovod, kanalizacija i odlaganje smeća
- Etažne zajednice (pridržavanje kućnog reda...)
- Nepropisno držanje životinja i kućnih ljubimaca
- Rad privrednih subjekata (nepridržavanje radnog vremena, glasno puštanje muzike...)
i ostalih problema
koji su
u nadležnosti
Opštinske
uprave.
Prijave su anonimne,
a u
slučaju da
želite povratnu informaciju možete unieti e-mail adresu ili broj telefona (isti neće biti javno objavljivani).
Poželjno je uz prijavu priložiti i fotografije ili kraći video zapis koji realno prikazuju prijavljeni problem.
Kako popuniti zahtev
Zahtev ćete podneti tako što ćete:
- Popuniti elektronski obrazac u nastavku;
- Opciono možete priložiti fotokopije dokumenata koja dokazuju okolnosti slučaja ili tvrdnje na kojima zasnivate zahtev (dokumentacija, fotografije, tonski ili video zapisi, policijski ili drugi zapisnik, izjave svedoka itd.) u PDF ili drugom odgovarajućem formatu.
Način dostavljanja
Inspektor prvo proverava urednost zahteva i podnetu dokumentaciju. Ako podnosilac predstavke, nakon obaveštenja inspekcije o neurednosti predstavke, jer ima nedostatke koji inspekciju sprečavaju da postupa po njoj ili je nerazumljiva ili nepotpuna, ne uredi predstavku u roku od osam dana od obaveštavanja – smatra se da je podnosilac odustao od predstavke.
Na zahtev podnosioca predstavke, inspektor obaveštava podnosioca predstavke kako je postupio sa predstavkom, najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema zahteva, a o ishodu pokrenutog postupka vanrednog inspekcijskog nadzora – najkasnije u roku od 15 dana od dana okončanja postupka.
Kad inspektor utvrdi da ne postoje uslovi za pokretanje postupka po službenoj dužnosti obavestiće o tome podnosioca predstavke što je pre moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od dana prijema predstavke.
Obaveštenje o postupanju po predstavci će biti dostavljeno na Vašu kućnu adresu ili u elektronskom obliku ukoliko tako navedete u elektronskom zahtevu, a u skladu sa propisom kojim se uređuje elektronski dokument, potpis i pečat.