Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije
Ministarstvo unutrašnjih poslova Republike Srbije obavlja poslove državne uprave koji se odnose na: zaštitu života, lične i imovinske bezbednosti građana; sprečavanje i otkrivanje krivičnih dela i pronalaženje i hvatanje učinilaca krivičnih dela i njihovo privođenje nadležnim organima; održavanje javnog reda i mira; pružanje pomoći u slučaju opasnosti; obezbeđivanje zborova i drugih okupljanja građana; obezbeđivanje određenih ličnosti i objekata, uključujući i strana diplomatska i konzularna predstavništva na teritoriji Republike Srbije; bezbednost, regulisanje i kontrolu saobraćaja na putevima; bezbednost državne granice i kontrolu prelaska granice i kretanja i boravka u graničnom pojasu; boravak stranaca; promet i prevoz oružja, municije, eksplozivnih i određenih drugih opasnih materija; ispitivanje ručnog vatrenog oružja, naprava i municije; zaštitu od požara; protivgradna odbrana; državljanstvo; jedinstveni matični broj građana; elektronsko vođenje podataka o ličnosti; prebivalište i boravište građana; lične karte; putne isprave; međunarodnu pomoć i druge oblike međunarodne saradnje u oblasti unutrašnjih poslova, uključujući i readmisiju; ilegalne migracije; azil; obučavanje kadrova; upravno rešavanje u drugostepenom postupku po osnovu propisa o izbeglicama, kao i druge poslove određene zakonom.
Željena usluga nije dostupna na izabranom jeziku.
Zakazivanje termina za podnošenje zahteva za ličnu kartu i pasoš - Novi Sad
Izvršavanje ove usluge je dostupno samo korisnicima koji imaju kreiran korisnički nalog. Kliknite na dugme da biste izvršili uslugu.
Naziv usluge
Zakazivanje termina za podnošenje zahteva za ličnu kartu i pasoš
Organ zadužen za sprovođenje
Policijske uprave ili policijske stanice na kojima građani
imaju prijavljeno prebivalište osim u slučaju kada se podnosi zahtev za izdavanje
pasoša za državljane Republike Srbije koji imaju prebivalište na području AP
KiM, kao i državljani Republike Srbije kojima su uverenja o državljanstvu izdata
od organa Republike Srbije nadležnih za područje AP KiM, a nemaju prijavljeno
prebivalište u Republici Srbiji, zahtev za izdavanje pasoša podnose isključivo u
Beogradu, u Ministarstvu unutrašnjih poslova - u Koordinacionoj upravi, ulica
Ljermontova broj 12a, a na osnovu Uredbe Vlade Republike Srbije od 16. 09. 2009.
godine, (Uredba o postupku utvrđivanja ispunjenosti propisanih uslova za izdavanje
pasoša za lica sa područja AP KiM – "Sl. glasnik RS" broj 76/09).
Nadzorni organ
MINISTARSTVO UNUTRAŠNjIH POSLOVA - Uprava za upravne poslove
Opis
Zakazivanje termina u Policijskoj upravi Novi Sad
mogu zakazati građani koji imaju stalno prebivalište na teritoriji Grada Novog
Sada. Zakazivanje se može izvršiti pojedinačno ili za članove uže
porodice (maksimalno za 4 člana).
Dokumenta za koje se vrši zakazivanje su lična karta, putna isprava (pasoš) ili zajedno lična
karta i putna isprava.
Prilikom dolaska u zakazano vreme potrebno je sa sobom poneti sva neophodna
dokumenta kao i dokaz o uplati taksi. Spisak dokumenata i brojeve tekućih
računa za uplatu administrativnih taksi (svrhu, primaoca, poziv na broj...)
možete videti ovde. U slučaju
da sa sobom nemate sve navedeno, usluga neće biti izvršena.
Gde i kako
Policijska uprava u Novom Sadu
Kralja Petra I broj 11
Korisni linkovi
Zvanična Internet prezentacija Ministarstva unutrašnjih poslova – sekcija Dokumenta građana.
Najčešća pitanja oko izdavanja novih ličnih dokumenata: link.
Najčešća pitanja/problemi oko usluge eZakazivanje: link.
Izvršavanje ove usluge je dostupno samo korisnicima koji imaju kreiran korisnički nalog. Kliknite na dugme da biste izvršili uslugu.
Za ocenjivanje usluge potrebno je da ste prijavljeni na sistem
2.19