Најчешћа питања око услуге МУП-а еЗаказивање

23.12.2015

 

Зашто не могу да закажем термин?

ОДГОВОР: Заказивање се врши највише 14 дана унапред и сви термини могу бити заузети. Уколико не постоје слободни термини приликом Вашег покушаја заказивања термина, нећете моћи да закажете термин за подношење захтева за личну карту и пасош. У том случају добићете обавештење да су сви термини у наредних четрнаест дана заузети пре него што кренте у процес заказивања термина. Уколико у поступку заказивања термина имате проблем са заказивањем термина прочитајте садржај поља помоћ на страници календара где бирате термин.

 

Зашто приликом поновног заказивања термина добијам информацију о "прекораченом броју термина"?

ОДГОВОР: На овој услузи је примењено правило да корисник може да закаже један термин у року од 14 дана. Када истекне 14-ти дан од дана када сте имали заказани термин бићете у могућности да закажете нови термин у тој полицијској станици (Напомена: правило је везано за једну полицијску станицу и рачунају се радни дани на Порталу, одн. не рачунају се у ову рачуницу дани викенда).

 

Како да будем сигуран да сам заказао термин?

ОДГОВОР: Када успешно закажете термин добићете потврду о успешно заказаном термину на Вашу електронску адресу. Ову потврду ћете такође добити путем СМС поруке уколико сте у оквиру Мојих обавештења (еУправа > Моја еУправа > Моја обавештења) одабрали опцију за пријем обавештења путем СМС порука за еЗаказивање. Обавештење садржи податке о успешно заказаном термину, броју захтева и времену и датуму термина.

 

У Мојим услугама у захтеву пише „у заказивању“?

ОДГОВОР: Уколико сте приликом подношења захтева за еЗаказивање попунили електронски образац а нисте успели да закажете термин, статус Вашег захтева је „У заказивању“. У случају када сте успешно заказали термин, статус захтева је „Поднет“.

 

Када се појављује нови дан са слободним терминима?

ОДГОВОР: За заказивање путем Портала еУправа, расположиви су термини од понедељка до петка. Нови дан са слободним терминима у којима можете да извршите заказивање се отвара сваког радног дана у 00:00. Дан који се отвара са новим терминима представља 14-ти дан од дана заказивања осим када је дан који се отвара један од дана викенда.

 

Заказивање термина за подношење захтева за издавање путне исправе за малолетно дете

ОДГОВОР: Да бисте заказали термин за малолетно дете, потребно је да се региструјете на Порталу еУправа, приступите страни за еЗаказивање и да електронски образац који попуњавате гласи на Ваше име.

 

Да ли могу да закажем термин у било којој полицијској станици?

ОДГОВОР: Термине за подношење захтева за личну карту и пасош, можете поднети у полицијским управама или станицама у следећим градовима и општинама који се налазе на страници Заказивање термина за подношење захтева за личну карту и пасош . Можете заказати термин само у станици која је у оквиру Полицијске управе где Вам је издат докуменат.

 

Да ли заказивање термина и плаћање такси плаћам преко Портала еУправа?

ОДГОВОР: Заказивање је потпуно бесплатно на Порталу еУправа а таксе за издавање личних докумената плаћате на основу Закона о републичким административним таксама и правилника МУП Србије.

 

Да ли преко ове услуге могу добити  обавештење о израђеном документу?

ОДГОВОР: Не, преко ове услуге не постоји могућност добијања информације о израђеном документу. Када сте у полицијској станици приликом подношења захтева, тражите одговор о томе када ће се бити израђен Ваш лични докуменат.

 


Коментари